Dünya'nın arka tarafı


Ben dünyanın arka tarafını boş sanırdım. Daha keşfedilmediği için haritada çizilmediğinden değil, ya da adalar çok küşük olduğundan haritada görünmediğinden de değil,orası hep deniz zannederdim. Yanılmışım.

Daha önce bendeki bu uzaklara gitme hayalimden bahsetmiştim ya! (geçenki son yazımda) tabi bu hayalleri ne pekiştirebilirdi? tabi ki gideceğim yerleri aramak!

İnternet de sağolsun Google Earth'ü yarattı da şöyle istediğim yeri bulabiliyorum dünyanın hangi bucağındaymış anlıyorum...

Fatma'yla hep Cancun diye konuşurduk, Caribbean'a, Seychelles'e, Mauritius'a gitmek istediğimden hep oralara bakardım. Maldivlere kaç defa gitdim geldim, Maldivler mi Caribbean mı diye kaç kere kararsızlık yaşadım da hiç o çok duyduğum Bora Bora adalarına gitmemişim!!!

Sağolsun Google Earth beni oraya da götürdü. Meğersem dünyanın arkasında kalıyormuş Bora Bora adaları da ondan farkedememişim. Tüh gözümden kaçmış. Cennet hep görünmeyen yerde olurmuş heralde.. Aklımda ne Cancun kaldı ne Maldivler ne Caribbean. Hepsine gidebilirim de Bora Bora adalarına nasıl gidecem? Heralde önce Avustralya'ya ordan Yeni Zelanda'ya gitmek gerek. Ancak Google Earth havaalanı göstermiyor:( sanırım gemiyle gidiliyor ki son zamanlarda aldığım gemi kazaları haberlerinden sonra ölünceye kadar gemiye binmeme kararı aldım. Fobi falan da geliştirdim ki kesin binmeyeyim diye!..
O yüzden hala ulaşamadığım hayallerım var. Bu güzel olabilir.
Category: 1 yorum

1 yorum:

beisa~ dedi ki...

amanının ! şahane :) ama barbados da çok güzel, oraya da bi bak hasram.